Introductie
Ben jij klantvriendelijk ingesteld en ben jij goed in snel schakelen? Voor deze logistieke organisatie zijn wij op zoek naar een Customer Service Medewerker. In deze functie ben je hèt visitekaartje van de organisatie, een rol die op je lijf geschreven moet zijn!
Organisatie
Wat ga je doen?
Voor een van origine familiebedrijf binnen de logistieke branche, zijn wij op zoek naar zowel een Customer Service Specialist voor zowel import als export transporten. De naam verraadt de functie natuurlijk al; je bent specialist in het verlenen van service aan je klanten. Je zorgt ervoor dat de zendingen van A – Z worden afgehandeld, zorgt voor tijdige updates en fungeert als escalatiepunt. Je staat in nauw contact met zowel je klanten als met de verschillende interne afdelingen als operations en customs om zodoende altijd op de hoogte te blijven van ‘jouw’ zendingen. Je komt terecht in een warm team die allen all-round zijn, zo kunnen jullie elkaar altijd opvangen en waar nodig aanvullen.
Functie
Wat bieden wij jou?
– Een veelzijdige functie bij één van de grootste spelers in de logistiek
– Een salaris tussen de € 2400,- en € 3400,- afhankelijk van werkervaring
– Een CAO a-la-carte, inclusief voldoende vrije dagen
– Een baan met mooie doorgroeimogelijkheden
– Een gezellig en collegiaal team
– De mogelijkheid tot thuiswerken
– Een baan met veel ruimte voor eigen inbreng
Functie-eisen
Wat breng je mee?
– Minimaal een mbo-4 opleiding
– Je hebt ervaring binnen de logistiek
– Je beheerst de Engelse, Duitse en Nederlandse taal goed
– Je bent minimaal 32 uur per week beschikbaar
– Je hebt een proactieve houding
Aanbod
Heb je nog vragen?
Wil jij meer informatie of graag solliciteren op deze dynamische baan als Customer Service Specialist? Neem dan contact met ons op! Wij zijn bereikbaar op 06 41 94 80 39 (Danielle) en 06 41 94 78 94 (Joyce) of natuurlijk per e-mail naar info@officerecruiters.nl
Wie weet, tot snel!